• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Jaki sport warto uprawiać na wiosnę

Jakie efekty może przynieść nauka poprzez zabawę

Jak sprawdzają się ekspresy marki Krups?

Odżywki białkowe - wsparcie diety nie tylko dla sportowców

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Oczyszczające zabiegi na twarz – co wybrać?

Kiedy powinno się rozpocząć terapię DDA lub DDD?

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Szkolenia i kursy pedagogiczne dla opiekunów żłobkowych i przedszkolnych

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Rola gier w rozwoju dzieci

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Zabawki dla dzieci w każdym wieku

Jak mieszka się na Mokotowie?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Przedszkole Pruszków - wybierz Koziołki

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Jak sobie radzić z chronicznym zmęczeniem?

Specjalny wysłannik donosi...

Naprawa iphone

Jak zachęcić dziecko do aktywności na zewnątrz nawet w deszczowe dni?

Jak zaplanować oświetlenie salonu?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Zakupy z personal shopperem

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Kropelkowe nawadnianie ogrodów – co warto o nim wiedzieć?

Jak zaplanować remont w mieszkania?

Tak to miało być...

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Rolety - przewodnik po dostępnych rodzajach

5 pomysłów na prezent ślubny

Czym się charakteryzują lampy UV do wody?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Żywopłot – praktyczne przemyślenia

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Medical App Development

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Jak uczyć się podczas studiów, by osiągać dobre wyniki?

To nie musi kosztować...

Muzyka, której szukasz

Buty dla dzieci - jak wybrać właściwą parę?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Domy Krępa - połączenie spokoju przedmieść z wygodą centrum miasta

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Niebo nad Polską pełne samolotów

Komplet dresowy - jak nosić i z czym łączyć?

Przełom w biznesie franczyzowym – zabezpieczenie przed ryzykiem ekonomicznym

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Ubezpieczenia w Warszawie dla posiadaczy samochodów osobowych – o czym warto pamiętać?

Problemy ze snem?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Torebki Monnari - listonoszki i shopperki na jesień 2021

Buty dziecięce marki bobux - zdrowie, wygoda i najwyższa jakość wykonania

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Zatańcz ze mną!

Jakie suplementy przyjmować będąc wegetarianinem?

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Pergole tarasowe - idealne rozwiązanie dla twojego domu

3 sukienki, które założysz do pracy i nie zaburzysz dress-code’u!

Discovery Phase For Software Development: How Much Does It Cost?

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Kiedy zdecydować się na meble na wymiar?

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki