• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Emocje coraz bliżej

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Niebo nad Polską pełne samolotów

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Zakład o największy hit lata?

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Własna bluza z nadrukiem?

Rodzaje bonusów bukmacherskich i ich zalety dla typerów

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Medical App Development

Zatańcz ze mną!

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Tak to miało być...

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Muzyka, której szukasz

5 pomysłów na prezent ślubny

Wieczór kawalerski Warszawa

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Metody usuwania zmarszczek

To nie musi kosztować...

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Obstawianie zakładów na żywo

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Specjalny wysłannik donosi...

Jak mieszka się na Mokotowie?

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki