• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Specjalny wysłannik donosi...

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Przełom w biznesie franczyzowym – zabezpieczenie przed ryzykiem ekonomicznym

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Naprawa iphone

Rola gier w rozwoju dzieci

Torebki Monnari - listonoszki i shopperki na jesień 2021

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Oczyszczające zabiegi na twarz – co wybrać?

Zakupy z personal shopperem

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Zatańcz ze mną!

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Niebo nad Polską pełne samolotów

Jak mieszka się na Mokotowie?

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

3 sukienki, które założysz do pracy i nie zaburzysz dress-code’u!

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Buty dziecięce marki bobux - zdrowie, wygoda i najwyższa jakość wykonania

5 pomysłów na prezent ślubny

Medical App Development

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Problemy ze snem?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Muzyka, której szukasz

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Buty dla dzieci - jak wybrać właściwą parę?

Jak uczyć się podczas studiów, by osiągać dobre wyniki?

Pergole tarasowe - idealne rozwiązanie dla twojego domu

Domy Krępa - połączenie spokoju przedmieść z wygodą centrum miasta

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Rolety - przewodnik po dostępnych rodzajach

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Jak sobie radzić z chronicznym zmęczeniem?

Tak to miało być...

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Czym się charakteryzują lampy UV do wody?

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Zabawki dla dzieci w każdym wieku

Jakie suplementy przyjmować będąc wegetarianinem?

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

To nie musi kosztować...

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

BIOTECHIUM

 



Kto tak potrafi?

 



Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Polecamy

Ciekawostki