• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Jak uczyć się podczas studiów, by osiągać dobre wyniki?

Muzyka, której szukasz

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Naprawa iphone

Jakie buty na jesień? 5 propozycji na ciekawe stylistyki

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Ubezpieczenia w Warszawie dla posiadaczy samochodów osobowych – o czym warto pamiętać?

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Zabawki dla dzieci w każdym wieku

Medical App Development

Rola gier w rozwoju dzieci

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Tak to miało być...

3 sukienki, które założysz do pracy i nie zaburzysz dress-code’u!

Przekąski na urodzinowe przyjęcie

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Jak zaplanować remont w mieszkania?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Pergole tarasowe - idealne rozwiązanie dla twojego domu

Opuchlizna nóg - jak z nią walczyć?

Spodenki rowerowe z wkładką, czyli słuszny wybór dla pasjonatów kolarstwa

Czym się charakteryzują lampy UV do wody?

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Jak najlepiej ubezpieczyć dziecko na rok szkolny 2022/23?

Odżywki białkowe - wsparcie diety nie tylko dla sportowców

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Jak sprawdzają się ekspresy marki Krups?

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Jakie suplementy przyjmować będąc wegetarianinem?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Jak zachęcić dziecko do aktywności na zewnątrz nawet w deszczowe dni?

Discovery Phase For Software Development: How Much Does It Cost?

Przełom w biznesie franczyzowym – zabezpieczenie przed ryzykiem ekonomicznym

Problemy ze snem?

Lokalne pozycjonowanie stron - dlaczego przedsiębiorcy powinni je stosować?

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Jak sobie radzić z chronicznym zmęczeniem?

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Przedszkole Pruszków - wybierz Koziołki

Jaki sport warto uprawiać na wiosnę

Komu powierzyć sprzątanie mieszkania Warszawa

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

5 pomysłów na prezent ślubny

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Kiedy powinno się rozpocząć terapię DDA lub DDD?

Buty dla dzieci - jak wybrać właściwą parę?

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Agencja eventowa w Warszawie? Wiemy, którą firmę wybrać

Jak zaplanować oświetlenie salonu?

Przełam rutynę i zorganizuj wyjątkową randkę. Jak? Podpowiadamy!

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Czym jest burza? Jak powstaje i gdzie jest na żywo na mapie

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

To nie musi kosztować...

Czy dzieci w wieku przedszkolnym potrzebują odzieży chroniącej przed deszczem?

Jak bezproblemowo przeprowadzić remont mieszkania w bloku?

Deski gastronomiczne, na które warto zwrócić uwagę

Domy Krępa - połączenie spokoju przedmieść z wygodą centrum miasta

Oczyszczające zabiegi na twarz – co wybrać?

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Kamizelka wraca na salony

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Komplet dresowy - jak nosić i z czym łączyć?

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Buty dziecięce marki bobux - zdrowie, wygoda i najwyższa jakość wykonania

5 pomysłów na zabawę z psem

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Kiedy zdecydować się na meble na wymiar?

Jak mieszka się na Mokotowie?

Specjalny wysłannik donosi...

Żywopłot – praktyczne przemyślenia

Niebo nad Polską pełne samolotów

Jakie efekty może przynieść nauka poprzez zabawę

Zatańcz ze mną!

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Zalety kursów online przygotowujących do matury z matematyki

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Rolety - przewodnik po dostępnych rodzajach

Torebki Monnari - listonoszki i shopperki na jesień 2021

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Szkolenia i kursy pedagogiczne dla opiekunów żłobkowych i przedszkolnych

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Kropelkowe nawadnianie ogrodów – co warto o nim wiedzieć?

Paranoja

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Kompleksowe sprzątanie mieszkania - Warszawa, Kraków, Wrocław

Zakupy z personal shopperem

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki