• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

 

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Ciekawostki

Zakupy z personal shopperem

Medical App Development

Najlepsze marki wędkarskie w niskich cenach

Wieczór kawalerski Warszawa

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Emocje coraz bliżej

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Zakład o największy hit lata?

Tak to miało być...

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Sprzęt i akcesoria niezbędne do wędkowania

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

10 pomysłów na wyjazd weekendowy w 2020

Specjalny wysłannik donosi...

5 powodów dla których warto skorzystać z firmy przeprowadzkowej w Warszawie

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Jak mieszka się na Mokotowie?

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Wczasy w raju – najpiękniejsze plaże w Tajlandii

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Zabawy i łamigłówki. W jakim wieku dać dziecku krzyżówkę?

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Niebo nad Polską pełne samolotów

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

To nie musi kosztować...

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Rodzaje bonusów bukmacherskich i ich zalety dla typerów

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Nie wolno lekceważyć wieczoru panieńskiego

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Kurs języka polskiego: grupowy, indywidualny, a może specjalistyczny?

Obstawianie zakładów na żywo

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Muzyka, której szukasz

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Repertuar Warszawskich teatrów w styczniu

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

5 pomysłów na prezent ślubny

Co wędkarz powinien kupić pod koniec zimy?

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Metody usuwania zmarszczek

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Zatańcz ze mną!

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Własna bluza z nadrukiem?

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Wiele osób chodzących na siłownię zastanawia się jak zwiększyć swoją efektywność i w stosunkowo szybkim czasie rozwinąć muskulaturę. Wielu trenerów personalnych na siłowni jest zdania, że w pierwszym roku treningów nie ma potrzeby szukać skomplikowanych rozwiązań, a w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów wystarczy dbałość o trzy podstawowe elementy, zwane fundamentami treningu siłowego. Oto one!

  1. Odpowiednio ułożona dieta
  2. Systematyczny trening i proste ćwiczenia
  3. Odżywki i suplementy

Aby osiągnąć zamierzone efekty na siłowni należy zadbać o swój jadłospis, rozpisać odpowiednie ćwiczenia i opcjonalnie - wspomóc swoją dietę odżywkami. Jak to robić? Zapraszamy do lektury!

Odpowiednio ułożona dieta

Mięśnie człowieka rozwijają się pod wpływem intensywnego treningu, jednak aby proces ten był możliwie jak najbardziej efektywny, zaleca się stosowanie odpowiedniej diety. Osobom ćwiczącym na siłowni zaleca się np. aby spożywali dużo białka serwatkowego (od 2 do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała) czy zdrowych tłuszczów (np. z awokado, orzechów włoskich czy migdałów). Istotna jest również odpowiednia podaż wybranych witamin i minerałów. Innymi słowy - można trenować bez diety, ale jest to wtedy duża utrata potencjału. Warto poczytać na ten temat w sieci lub skonsultować się z dietetykiem lub trenerem osobistym, który ułoży odpowiednią dietę pod trening siłowy, w zależności od tego co chcesz osiągnąć.

Systematyczny trening i proste ćwiczenia

Na początku nie ma co porywać się z motyką na słońce! Podstawa to dobra dieta, umiejętnie dobrane ćwiczenia siłowe oraz podstawowe odżywki i suplementy. Co to znaczy dobrze dobrane ćwiczenia? Najlepiej takie, które angażują duże grupy mięśni i które z powodzeniem może wykonywać osoba początkująca. Nie ma potrzeby startować od wymyślnych ćwiczeń. Podstawa to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej i skośnej, wyciskanie sztangielek, rozpiętki, przysiady ze sztangą, wyciskanie sztangielek na barki, martwy ciąg, podciąganie sztangi pod klatkę, wyciskanie sztangielek na biceps. Są to podstawy, które na początek wystarczą. W sieci znajdziesz wiele przykładowych treningów dla początkujących.

Odżywki i suplemenety

Mięśnie potrzebują odpowiednich składników odżywczych, a nie zawsze mamy możliwość aby dostarczyć je z codziennej diety. Dlatego tak ważne w treningu na siłowni są suplementy i odżywki. Na początku poleca się stosować białko, kreatynę, kompleksy witamin i minerałów oraz aminokwasy rozgałęzione BCAA. Z biegiem czasu warto dodać kolejne suplementy, jednak te wymienione będą na start absolutnie wystarczające.

undefined

Reklama

Ciekawostki