• ul. Jórskiego 22; 03-584 Warszawa
  • Tel. 22/6789666

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Problemy ze snem?

 Problemy ze snem? Poznaj kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc

Sen to kluczowy element naszej codzienności, który pozwala odpowiednio się zregenerować i przygotować na nadchodzące wyzwania i obowiązki. Jest również przez wielu z nas wyczekiwanym momentem dnia, kojarzącym się z relaksem i błogim odpoczynkiem. Po wymagającej pracy czy nauce położenie się do łóżka stanowi najprzyjemniejsze uczucie. Liczymy na to, że bez żadnych przeszkód prześpimy niezbędne 8 godzin, a następnego dnia obudzimy się wypoczęci i gotowi na zbliżający się dzień. W rzeczywistości nie u wszystkich z nas wygląda to tak kolorowo, a wręcz kompletnie inaczej. Przeprowadzone badania wykazały, że co drugi Polak ma problemy ze snem, a liczba ta nieustannie rośnie. Są to niepokojące prognozy, które istotnie wpływają na życie każdego z nas, ponieważ zaburzają prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Problemy ze snem nie objawiają się jedynie całkowitą bezsennością, która bez dwóch zdań jest dla nas zagrożeniem, ale obejmują szeroki wachlarz innych nieprawidłowości. Brak snu odbije się na naszym codziennym życiu, a wraz z upływającym czasem może prowadzić do coraz poważniejszych konsekwencji. Z tego powodu, tak ważne jest zwrócenie uwagi czy problem nie dotyka czasem nas lub naszych najbliższych. Jeśli wiemy, że znajdujemy się w tej grupie powinniśmy podjąć odpowiednie kroki, które poprawią jakość naszego snu.

Prawidłowa suplementacja

Problemy ze snem są wyjątkowo uciążliwe, a skutki możemy odczuć bardzo szybko, bo często już następnego dnia. Oprócz tego, że sami czujemy się nienajlepiej, również osoby z naszego otoczenia mogą odczuwać tego skutki. Rozdrażnienie zdecydowanie nie jest najlepszym towarzyszem podczas ośmiogodzinnego dnia pracy, gdzie zazwyczaj współpracujemy bądź obsługujemy innych ludzi. Jednym ze sposobów na zniwelowanie problemów ze snem jest odpowiednia i regularna suplementacja. Jak podkreśla Natural Pharmaceuticals, przyjmowanie odpowiedniej kompozycji witamin jest w stanie wyciszyć Twój organizm, pozwolić mu na maksymalną regenerację i nieprzerwany sen. Składnikiem powszechnie stosowanym w takich suplementach jest między innymi melatonina, a także inne naturalne komponenty, które charakteryzują się kojącym i uspokajającym działaniem. Ponadto, wspierają one także nasz układ nerwowy i odpornościowy, więc tak kompleksowe właściwości wpłyną na wiele obszarów naszego organizmu.

Zadbaj o otoczenie

Większość podstawowych czynności, które powinniśmy wykonać przygotowując się do snu mamy opanowane do perfekcji. Jednak znaczna mniejszość zdaje sobie sprawę z tego jak istotne jest otoczenie, w którym przebywamy. Przed udaniem się do łóżka powinniśmy przewietrzyć sypialnie i wpuścić trochę świeżego powietrza, a także zadbać o to, aby temperatura w pomieszczeniu wynosiła mniej więcej 18 – 22 stopni Celsjusza. Produkcja melatoniny, czyli hormonu, który odpowiedzialny jest za dobowy rytm, może być w bardzo prosty sposób przez nas zaburzona. W jaki? Poprzez światło, a w szczególności niebieskie, które generowane jest przez ekrany laptopów, tabletów czy smartfonów. Z tego powodu około 1,5 godziny przed snem powinniśmy odłożyć wszelkie urządzenia elektroniczne. Równie ważnym czynnikiem jest materac, na którego zakup się zdecydowaliśmy, ponieważ powinien on wspierać każdą część naszego ciała.

Postaw na relaks

Obecne czasy, które narzucają na nas coraz więcej obowiązków i determinują do zwiększania tempa życia, przyczyniają się do negatywnych zmian w poziomie naszego stresu. Powoduje on szereg zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, w tym między innymi oddziałuje na jakość snu. Najprościej można by stwierdzić, że powinniśmy usunąć źródło stresu, jednak wiemy, że zazwyczaj nie jest to albo możliwe, albo wymaga od nas wielu wysiłków i czasu. Postaraj się więc zastosować do kilku wskazówek i zaobserwować czy sytuacja uległa poprawie. Możesz wykonać ćwiczenia oddechowe bądź znaleźć swój sposób na medytację i wyciszenie. Ostatnio bardzo popularnym sposobem stała się także aromaterapia za pomocą olejków eterycznych. Aby zmniejszyć poziom stresu możesz postawić na suplementy z zawartością witaminy B2, które znajdziesz między innymi w ofercie Natural Pharmaceuticals. Jeżeli jednak są to poważne sygnały i wiemy, że stanowią duży problem w naszym życiu, powinniśmy udać się do lekarza specjalisty.

Ciekawostki

Jakie efekty może przynieść nauka poprzez zabawę

Odżywki białkowe - wsparcie diety nie tylko dla sportowców

Domy Krępa - połączenie spokoju przedmieść z wygodą centrum miasta

Jaki sport warto uprawiać na wiosnę

Liceum dla dorosłych - sposób na uzupełnienie wykształcenia

Naprawa iphone

W jaki sposób przygotować się do łowienia ryb zimą?

Tak to miało być...

Opieka nad bliskimi zmagającymi się z NTM

Zakupy z personal shopperem

Jak dbać o dobrą jakość lodowiska?

Firma sprzątająca biura – czy sprawdzi się jako biznes?

Jaką umowę podpisać z wykonawcą usługi?

Kiedy warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej?

To nie musi kosztować...

Bez wychodzenia z domu – gdzie w stolicy najlepiej zamówić burgera

Kolory szat liturgicznych - jakie mają znaczenie?

Nie nudź się w domu – posłuchaj najlepszych koncertów

Buty dla dzieci - jak wybrać właściwą parę?

Prywatne przedszkole - wszystko co najlepsze dla twojego dziecka

Event firmowy? Tylko z Agencją Argentum Event!

Podolog dla seniora - czy jest konieczny?

Jeśli nie garaż murowany, to może blaszany?

Odkryj magiczny świat wraz z Elle i Lottie

Kiedy zdecydować się na meble na wymiar?

Tu o bezpieczeństwo dba Pikuś - ubezpieczenie nie tylko dla Uczniów

Dlaczego należy chronić się przed stonkami ziemniaczanymi?

Na jaki kurs niemieckiego online warto się zapisać?

Jak zachęcić dziecko do aktywności na zewnątrz nawet w deszczowe dni?

Jaki prezent na Wielkanoc wybrać?

Rozwiń swoje hobby - kurs rysunku w Warszawie

How to Build a Great Web & Mobile Marketplace

Jaki ekran wybrać do kina samochodowego lub plenerowego?

Zrezygnuj z tłuszczu, ale nie ze smaku – czym podkręcić smak niskotłuszczowych dań?

Jak ubierać niemowlę na wiosnę?

Festiwale muzyczne – jak wybrać najlepszy?

Zatańcz ze mną!

Umowa o pośrednictwo - do czego zobowiązuje i czy warto ją podpisać?

Kropelkowe nawadnianie ogrodów – co warto o nim wiedzieć?

Jak sobie radzić z chronicznym zmęczeniem?

Medical App Development

Dlaczego warto uczyć dzieci rysunku?

Muzyka, której szukasz

Dobry catering dietetyczny w Warszawie, czyli jaki? Podpowiadamy, jak wybrać dietę pudełkową

Historia zakładów bukmacherskich w Polsce

5 pomysłów na prezent ślubny

Niebo nad Polską pełne samolotów

Pergole tarasowe - idealne rozwiązanie dla twojego domu

Jak sprawdzają się ekspresy marki Krups?

Problemy ze snem?

Buty dziecięce marki bobux - zdrowie, wygoda i najwyższa jakość wykonania

Rolety - przewodnik po dostępnych rodzajach

Mieszkanie z rynku wtórnego czy pierwotnego?

Podłoga drewniana – idealna do każdego wnętrza

Dobry psycholog rodzinny w Warszawie - profesjonalna pomoc w PsychoCare

Jak zaplanować oświetlenie salonu?

Komplet dresowy - jak nosić i z czym łączyć?

Dlaczego warto zamieszkać na Ochocie?

Najlepsze imprezy techno w tym roku - na co zarezerwować bilety już dziś?

Przedszkole Pruszków - wybierz Koziołki

Specjalny wysłannik donosi...

Co zrobić, żeby szybko zasnąć?

Jak mieszka się na Mokotowie?

Żywopłot – praktyczne przemyślenia

Jakie suplementy przyjmować będąc wegetarianinem?

Biuro rachunkowe – pomoc ważniejsza niż może się to wydawać!

Copix najlepszy serwis kserokopiarek Konica Minolta

Przełom w biznesie franczyzowym – zabezpieczenie przed ryzykiem ekonomicznym

Jak przygotować teczkę rysunkową?

Popularne festiwale - bilety na imprezy masowe

Auto detailing – 3 sposoby na odzyskanie dawnego wyglądu samochodu

Ekspresy do kawy - pomysł na dobry poranek

Zwierzak w prezencie – i co dalej?

Jak zaplanować remont w mieszkania?

Jak rozwijać mięśnie na siłowni? Garść praktycznych porad

Loty w tunelu aerodynamicznym w Warszawie

Zabawki dla dzieci w każdym wieku

Sterowanie oświetleniem - urządzamy inteligentny dom

Kiedy powinno się rozpocząć terapię DDA lub DDD?

Jak uczyć się podczas studiów, by osiągać dobre wyniki?

Najtańsze mieszkania w polskich miastach - ranking nieruchomości

Ubezpieczenia w Warszawie dla posiadaczy samochodów osobowych – o czym warto pamiętać?

Euforia czy tragedia? Jakie oczekiwania przed Euro 2020?

Pomoc drogowa na terenie Warszawy

Oczyszczające zabiegi na twarz – co wybrać?

Sale zabaw dla dzieci. Zabawa na sto dwa!

Torebki Monnari - listonoszki i shopperki na jesień 2021

Discovery Phase For Software Development: How Much Does It Cost?

Czym się charakteryzują lampy UV do wody?

Rola gier w rozwoju dzieci

3 sukienki, które założysz do pracy i nie zaburzysz dress-code’u!

Szkolenia i kursy pedagogiczne dla opiekunów żłobkowych i przedszkolnych

Systemy gipsowe – na jaki się zdecydować?

Jak wybrać ekipę do remontu mieszkania w Warszawie?

Powiadom o imprezie

Info na czerwony pasek PSI

Zamów fotoletter

Wolna sobota

Problemy ze snem?

 Problemy ze snem? Poznaj kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc

Sen to kluczowy element naszej codzienności, który pozwala odpowiednio się zregenerować i przygotować na nadchodzące wyzwania i obowiązki. Jest również przez wielu z nas wyczekiwanym momentem dnia, kojarzącym się z relaksem i błogim odpoczynkiem. Po wymagającej pracy czy nauce położenie się do łóżka stanowi najprzyjemniejsze uczucie. Liczymy na to, że bez żadnych przeszkód prześpimy niezbędne 8 godzin, a następnego dnia obudzimy się wypoczęci i gotowi na zbliżający się dzień. W rzeczywistości nie u wszystkich z nas wygląda to tak kolorowo, a wręcz kompletnie inaczej. Przeprowadzone badania wykazały, że co drugi Polak ma problemy ze snem, a liczba ta nieustannie rośnie. Są to niepokojące prognozy, które istotnie wpływają na życie każdego z nas, ponieważ zaburzają prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Problemy ze snem nie objawiają się jedynie całkowitą bezsennością, która bez dwóch zdań jest dla nas zagrożeniem, ale obejmują szeroki wachlarz innych nieprawidłowości. Brak snu odbije się na naszym codziennym życiu, a wraz z upływającym czasem może prowadzić do coraz poważniejszych konsekwencji. Z tego powodu, tak ważne jest zwrócenie uwagi czy problem nie dotyka czasem nas lub naszych najbliższych. Jeśli wiemy, że znajdujemy się w tej grupie powinniśmy podjąć odpowiednie kroki, które poprawią jakość naszego snu.

Prawidłowa suplementacja

Problemy ze snem są wyjątkowo uciążliwe, a skutki możemy odczuć bardzo szybko, bo często już następnego dnia. Oprócz tego, że sami czujemy się nienajlepiej, również osoby z naszego otoczenia mogą odczuwać tego skutki. Rozdrażnienie zdecydowanie nie jest najlepszym towarzyszem podczas ośmiogodzinnego dnia pracy, gdzie zazwyczaj współpracujemy bądź obsługujemy innych ludzi. Jednym ze sposobów na zniwelowanie problemów ze snem jest odpowiednia i regularna suplementacja. Jak podkreśla Natural Pharmaceuticals, przyjmowanie odpowiedniej kompozycji witamin jest w stanie wyciszyć Twój organizm, pozwolić mu na maksymalną regenerację i nieprzerwany sen. Składnikiem powszechnie stosowanym w takich suplementach jest między innymi melatonina, a także inne naturalne komponenty, które charakteryzują się kojącym i uspokajającym działaniem. Ponadto, wspierają one także nasz układ nerwowy i odpornościowy, więc tak kompleksowe właściwości wpłyną na wiele obszarów naszego organizmu.

Zadbaj o otoczenie

Większość podstawowych czynności, które powinniśmy wykonać przygotowując się do snu mamy opanowane do perfekcji. Jednak znaczna mniejszość zdaje sobie sprawę z tego jak istotne jest otoczenie, w którym przebywamy. Przed udaniem się do łóżka powinniśmy przewietrzyć sypialnie i wpuścić trochę świeżego powietrza, a także zadbać o to, aby temperatura w pomieszczeniu wynosiła mniej więcej 18 – 22 stopni Celsjusza. Produkcja melatoniny, czyli hormonu, który odpowiedzialny jest za dobowy rytm, może być w bardzo prosty sposób przez nas zaburzona. W jaki? Poprzez światło, a w szczególności niebieskie, które generowane jest przez ekrany laptopów, tabletów czy smartfonów. Z tego powodu około 1,5 godziny przed snem powinniśmy odłożyć wszelkie urządzenia elektroniczne. Równie ważnym czynnikiem jest materac, na którego zakup się zdecydowaliśmy, ponieważ powinien on wspierać każdą część naszego ciała.

Postaw na relaks

Obecne czasy, które narzucają na nas coraz więcej obowiązków i determinują do zwiększania tempa życia, przyczyniają się do negatywnych zmian w poziomie naszego stresu. Powoduje on szereg zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, w tym między innymi oddziałuje na jakość snu. Najprościej można by stwierdzić, że powinniśmy usunąć źródło stresu, jednak wiemy, że zazwyczaj nie jest to albo możliwe, albo wymaga od nas wielu wysiłków i czasu. Postaraj się więc zastosować do kilku wskazówek i zaobserwować czy sytuacja uległa poprawie. Możesz wykonać ćwiczenia oddechowe bądź znaleźć swój sposób na medytację i wyciszenie. Ostatnio bardzo popularnym sposobem stała się także aromaterapia za pomocą olejków eterycznych. Aby zmniejszyć poziom stresu możesz postawić na suplementy z zawartością witaminy B2, które znajdziesz między innymi w ofercie Natural Pharmaceuticals. Jeżeli jednak są to poważne sygnały i wiemy, że stanowią duży problem w naszym życiu, powinniśmy udać się do lekarza specjalisty.

Reklama

Ciekawostki